Niets gevonden
Uw zoekopdracht leverde helaas geen artikelen op
Iedereen heeft hobby’s! En dus duiken er steeds meer bloggers op die zich toeleggen op een specifiek onderwerp, van de bijna “klassieke” mode- of beauty influencers tot trends als petfluencers. De voordelen van de verschillende bloggers:
Beauty influencers houden zich vooral bezig met het thema schoonheid, rond haar, huid, maar ook make-up en styling. De meeste beautybloggers produceren hun verhalen onderweg en maken hun video’s vanuit huis. Ze hebben niet veel technologie nodig; een goede smartphone en een creatieve geest zijn genoeg voor verhalen. Voor video’s, een goede digitale camera, twee daglichtlampen, enz. Trouwens, hier vind je een goed artikel over het opzetten van een YouTube studio. Met een paar eenvoudige stappen is de studio gebouwd en bent u klaar om te gaan. Elke week wordt op een vast tijdstip een nieuwe video gepubliceerd. Door regelmatig te publiceren kunnen fans gemakkelijk wennen aan de tijden en weten ze precies dat er op zondag om 17.00 uur een nieuwe beauty tutorial verschijnt.
Voor het grootste deel – bijna allemaal – houden de bloggers zich bezig met make-up. Dat is duidelijk, want de vrouw van de wereld heeft op alle momenten van de dag make-up nodig: ’s morgens als ze het brood gaat halen, de discrete make-up voor overdag, op kantoor een beetje meer en ’s avonds natuurlijk iets extravagants. Velen willen ook de stijl van hun sterren imiteren. Het maakt niet uit of het Beyoncé, Rihanna of Ariana Grande is. Veel beauty influencers laten de stijlen van de sterren zien om ze thuis makkelijk na te kunnen maken. Dit maakt beauty influencers zo succesvol en ook interessant voor merken, bijvoorbeeld voor de plaatsing van producten die vervolgens worden gebruikt bij de productie van de make-up tutorial. Het is hetzelfde met haar en haarverzorging, natuurlijk. Van schoonheidsproducten tot haarextensies, er zijn veel mogelijkheden voor samenwerking.
De modetrends volgen elkaar zeer snel op; in de stadscentra veranderen de collecties in de etalages bijna maandelijks. In de online winkel zijn er elke dag nieuwe hoogtepunten. Wie weet eigenlijk wat nieuw is op dit moment en wat de moeite waard is om naar te kijken? Bloggers doen hun uiterste best om uit de duizenden nieuwe stukken de beste te kiezen, voor nieuwe stijlen, trends maar ook om dagelijks te dragen. Mode-influencer zijn kost relatief veel tijd, want je hebt veel foto’s nodig en dus steeds een (goede) fotograaf. De fotograaf moet ook goed zijn, zodat uw kanaal zich onderscheidt van de concurrentie. Daarvoor heb je voortdurend nieuwe kledingstukken nodig, die je van partners krijgt of, vooral in het begin van je eigen bloggerscarrière, uit je eigen garderobe. Het kost veel tijd, zoals je hier kunt zien, alleen al in de voorbereiding van fotoshoots of video’s voor YouTube.
Met onze Influencer Agency Division en focus op influencer marketing, helpen we klanten in contact te komen met merkambassadeurs en helpen we onze influencers met contracten, ideeën en ons netwerk: 100K, 500K, 1M, 3M. Wat maakt influencers zo begeerlijk? Influencer marketing is ongelooflijk effectief omdat influencers mensen zijn die interessant zijn voor ons (allemaal)! De een houdt van beauty blogs, de ander kijkt naar iets over DIY in hun eigen tuin. Ik wil weten wat er met bepaalde mensen gebeurt omdat ik in hen geïnteresseerd ben!
Sommigen doen hun verhalen en postings zo goed dat er na verloop van tijd meer en meer hen volgen. Voor aanbevelingen, tips, trends, maar ook gewoon om even afstand te nemen van het leven van alledag. Of het nu gaat om beauty tips, parfum, fitness en sport of zelfs auto’s. Meer en meer mensen krijgen informatie via YouTube en Instagram – als eerste. Voor veel merken zijn sociale netwerken dan ook een ruimte die zij kunnen en moeten gebruiken, naast andere vormen van marketing. We laten zien hoe influencers als kwaliteitsmeters werken en geven een kijkje achter de schermen – want influencer zijn betekent veel werk!
Youtube relaties
✓ Instagram relaties
✓ Tik Tok Relaties
✓ Sociale reclame en concept
✓ Foto- en videoproductie
â via office@cmmodels.com
✓ via +49 (0) 30 398 20 42 00
Steeds meer bedrijven en ondernemingen worden zich bewust van het positieve effect van influencer marketing. In plaats van grote reclamespots, grote teams, tijdrovende planning en grote budgetten, is het nu veel gemakkelijker om mensen over goede producten te vertellen.
Iedereen die denkt dat influencers “gewoon” aan marketing doen, heeft het mis! Influencers houden zich zeer nauw bezig met producten, trends en verzoeken. Als het product niet bij mij als blogger past, zullen ze niet eens antwoorden. Daarom is het belangrijk om een bureau op de achtergrond te hebben dat weet welke influencer voor welk product moet worden benaderd. In de tweede stap worden de monsters, bijvoorbeeld producten, door de influencer van dichtbij bekeken en persoonlijk onderzocht, de kwaliteit wordt gecontroleerd. Als alles over producten en kwaliteit klopt, is de blogger ook geïnteresseerd in een samenwerking op lange termijn. Eenmalige reclame is niet welkom, zeker niet bij grote bloggers. Al deze factoren spelen een rol als het gaat om het kiezen van de perfecte influencer voor je eigen merk of product. De sympathie moet juist zijn!
Wat influencers relevant maakt, is de diepe band die ze hebben met hun eigen volgers. Het is juist deze band die hen ertoe aanzet eventuele samenwerkingen kritisch te bekijken. Hun eigen gemeenschap is meestal in de loop der jaren zorgvuldig opgebouwd, door dagelijkse postings, kleine verhalen en voortdurend nadenken over wat er nieuw en interessant kan zijn! Dit is allemaal werk en elke afzonderlijke fan is daarom veel waard voor de blogger.
Altijd op de hoogte van het laatste lifestyle-nieuws. Wilt u het ideale restaurant voor een eerste afspraakje weten of nieuws over de gekste nieuwe lekkernijen die voor het eerst exclusief in de stad verkrijgbaar zijn? Hou je er dan aan. Lifestyle influencers zijn op de hoogte van alles, van de hipste ontmoetingsplaatsen in uw stad tot de meest fantastische vakantietrends. Zij staan ook altijd aan het begin van de grote evenementen om u op de hoogte te houden en te informeren over de laatste gebeurtenissen.
Naast de hoofdonderwerpen mode en schoonheid zijn er natuurlijk nog veel meer specifieke onderwerpen die door bloggers worden behandeld. Het gaat bijvoorbeeld om accessoires of eenvoudige doe-het-zelf-ideeën waarmee je als student veel geld kunt besparen. Maar het kan ook een parfuminfluencer zijn die de nieuwste geuren promoot, van topmerken, voor zakenmensen en mensen die heel vaak aandacht besteden aan prestige. De wereld van de bloggers is zeer divers en omvat alle inkomensniveaus en onderwerpen. De grote verscheidenheid aan onderwerpen strekt zich niet alleen uit tot de modesector of, zoals hier, tot accessoires en aanverwante producten zoals parfum; ook de sportwereld speelt een grote rol als het gaat om het thema influencer marketing.
Sinds ons eerste grote influencer-evenement in 2017 met wereldkampioen tennis en een van de grootste Instagrammers in Duitsland, zijn we aangekomen bij het onderwerp sport! Intussen hebben we al YouTube-campagnes gepland voor Amerikaanse klanten, met wereldkampioenen kickboksen, maar ook YouTube-video’s voor bekende schoenenfabrikanten.
Sport, fitness en motivatie zijn erg populair, vooral op YouTube. Elke 12 maanden is het weer lente en willen we het perfecte figuur voor de zomer. Sommige mensen gaan in de herfst naar de sportschool, anderen in de winter of de lente. Maar iedereen probeert zijn dieet te optimaliseren of meer te sporten. Alleen al op oudejaarsavond nemen miljoenen mensen zich voor om volgend jaar beslist meer te gaan sporten! Sport- en fitnessinfluencers motiveren ons dagelijks, gratis, op onze smartphones.
Hoe train ik zonder fitnessapparatuur? Wat is de beste manier om te stretchen voor het sporten? Wat is het beste dieet om spieren op te bouwen? Dit zijn allemaal onderwerpen die Youtubers bespreken in hun video’s. U kunt niet alleen veel leren, maar ook direct meedoen! Als u op zoek bent naar een goede blogger voor uw sport- of fitnessmerk, neem dan gerust rechtstreeks contact op met ons social media-team of ons social media-bureau.
Over de hele wereld zijn er veel landen zoals Duitsland, de VS of Italië die van hun auto’s houden, maar ook absolute autoliefhebbers zoals Cuba. Daarom zijn er zoveel mensen die elke dag of elke week naar YouTube gaan om meer te weten te komen over nieuwe trends in de auto-industrie, tuning voor hun eigen auto of zelfs nieuwe brandstoffen en oliën. Het bereik is zeer groot en het bereikt veel mensen. Het gaat niet alleen om hun eigen auto in de garage of voor het huis op straat, maar ook om grote en internationale sportevenementen, van Formule 1 tot 24-uurs races.
Deze evenementen trekken niet alleen duizenden mensen live, maar ook miljoenen mensen voor de televisie, in de sociale netwerken, maar ook in de gedrukte media. De eigen privé-auto, grote evenementen maar ook voortdurende nieuwe aankondigingen en autopresentaties vereisen een voortdurende communicatie met de klanten. Influencers en bloggers uit de auto-industrie zijn hier ideaal voor, zij genieten een hoge reputatie bij hun fans en bevelen alleen de dingen aan die zij zelf zouden gebruiken. Als je met de hulp van je agentschap goede bloggers voor je eigen merk hebt gevonden, kun je ook een langetermijnrelatie opbouwen – win-win!
Het aanbod van influencers en bloggers is zeer groot, ze behandelen vele onderwerpen en zijn er voortdurend voor hun volgers. Een keer per week op YouTube, dagelijks op Instagram! Sommigen gebruiken ook Twitter, Facebook of Pinterest. Alleen al op Facebook zijn nu bijna twee miljard mensen geregistreerd, en Instagram heeft er al 900 miljoen. YouTube heeft meer dan een miljard geregistreerde gebruikers die relatief vaak op het sociale netwerk zijn en nieuwe video’s bekijken. Hieruit blijkt de kracht van sociale netwerken en hun gebruikers. Bloggers zelf zijn meestal pas onder de 30 jaar oud. De eerste generatie bloggers halen net de 30. Hieruit blijkt het ongelooflijke potentieel van bloggers en influencers, vooral in de toekomst en in de komende paar jaar.
Youtubers als Dagi Bee of Instagramsterren als Pamela Reif zullen op den duur absolute favorieten worden. Zoals Justin Timberlake of Claudia Schiffer in het verleden, het zijn mensen die je op jonge leeftijd kent en later zal volgen. Het maakt niet uit wat ze doen! Of ze nu muzikant, artiest of zelfs acteur worden. In het universum van bloggers is er voor elk merk de juiste contactpersoon. Als influencer agency kunnen wij u helpen de juiste mensen te vinden, contact te leggen, maar ook organiseren en plannen, evenals strategieën opstellen en contracten beheren. Bel ons social media team, we kijken uit naar uw telefoontje!
Ook interessant: Influencer Marketing: Inzichten van Social Media Agency!
Niets gevonden
Uw zoekopdracht leverde helaas geen artikelen op