Digitale Avatars: Gewoon een hype of… ?! Online Marketing Rockstars Interview met Stephan Czaja
Digitale avatars: Gewoon een hype of… !? Dit interview stond vandaag in de Trends sectie van Online Marketing Rockstars! OMR is het toonaangevende onlinemagazine voor marketing en daarom zijn we er bijzonder trots op. Onze eigenaar vertelt over de huidige ontwikkeling in Virtual Reality. Meer specifiek, digitale avatars! Met Zoe en Ella waren we het eerste modellenbureau in Europa met VR modellen. Zelfs de allereerste baantjes, waren altijd een kleine wereldpremière! Zoals de virtuele modeshow voor Marc Cain met Zoe op de Berlin Fashion Week begin dit jaar. Dan de online campagne “Bolder than ever” van Buffalo London met Ella. Maar hoe plan je dergelijke virtuele campagnes? Hoe verandert virtual reality media en marketing? Antwoorden op deze vragen en nog veel meer zijn te vinden in het interview bij Online Marketing Rockstars!
Interview: virtuele realiteit, klanten en campagne
In het interview op Online Marketing Rockstars wordt ingegaan op de ontwikkeling van Virtual Reality, Made in Europe.
Het gaat onder andere over vragen als:
- Waarom werken virtuele avatars, wie volgt ze?
- Hoe verandert het werk voor de cliënten?
- Welke voordelen brengen digitale avatars met zich mee, maar ook welke nadelen?
- Zullen virtuele avatars, modellen op den duur ingeburgerd raken?
Natuurlijk kan men discussiëren over virtuele avatars, kunstmatige mensen. Heeft het wel zin om mensen te vervangen door virtuele mensen? Maar daar gaat het helemaal niet om! Virtuele avatars “zijn meer als series waar we aflevering na aflevering van leren houden”, of een goed gemaakt TikTok kanaal, het is entertainment!
Want aan het eind van de dag, is alles een verhaal, dus het is één groot verhaal.
Heb je Ella en Zoe ontmoet?
Dit is Ella en hieronder is nog een kiekje van Zoe & Ella.
Online Marketing Rockstars: Het Interview
Kom meer te weten over onze digitale avatars, de eerste opdrachten en de voordelen die zo’n virtuele samenwerking voor cliënten heeft in het interview nu.
Klanten kunnen bijvoorbeeld in zeer korte tijd duizenden kledingstukken op foto’s en video’s zetten, zonder dat iemand daarvoor met het vliegtuig hoeft te reizen, en dat duurt geen weken en maanden, maar uren en dagen, met de juiste organisatie vooraf. Klanten kunnen ook hun eigen virtuele avatars voor hun merk creëren om zo hun eigen storytelling te creëren.
Lees het hele interview hier: