RTL (TV): Virtual Influencers – TV interview met bureauhoofd Stephan M. Czaja

Ons laatste TV hoogtepunt van dit jaar! RTL bezocht ons modellenbureau om meer te leren over virtuele influencers. Uiteindelijk veranderde 15 minuten interview in 3 minuten uitzending, met sterke inzichten in onze ontwikkeling met Ella & Zoe. Hun eerste baantjes in de modeweek van Berlijn, de modeweek van Moskou en ook in tv-commercials, onder meer voor Buffalo London. De maker van Noonoouri is ook aanwezig. Een echte topontmoeting van een heel nieuw tijdperk! Kijk het nu op RTL.

Hollywood 2.0: nieuw tijdperk in de sociale media

Er zijn 10.000 Hollywoodfilms, 1.000 acteurs en miljarden fans over de hele wereld. Ook al ken je de acteurs alleen van een rol en heb je ze nooit in het echt ontmoet. Virale influencers hebben ook vooral te maken met goede storytelling – en natuurlijk met veel nerd-kennis (programmeren). Het kan wel 2 maanden duren van het idee tot de campagne. In ruil daarvoor zijn de klanten 100% flexibel. Alles kan achteraf worden veranderd en aangepast.

Na onze Kick-Off 2021, tijdens de Berlin Fashion Week, met MarcCain, komt het onderwerp nu langzaam op gang. Nu voor het eerst ook op RTL, een van de grootste tv-zenders in Duitsland, met elke dag miljoenen kijkers. Hartelijk dank aan het RTL-team voor hun tijd!

De hele functie op RTL:

Voorbeeld: modeshow Berlin Fashion Week ’21

PS: 4 mensen zijn virtueel.

Voorbeeld: Buffalo London TV campagne “Bolder Than Ever

Virtuele beïnvloeders: Lijst

Wil je meer virtuele influencers van over de hele wereld leren kennen? Hier is een klein overzicht.