Ontdekken: CM x CREATOR
Beïnvloeder in Frankfurt: Agentschap
Als influencer agency ondersteunen we je graag bij het vinden van de optimale content creators voor jouw influencer campagne in Frankfurt. In deze tijd zijn influencers onmisbaar op platforms zoals TikTok, Instagram, YouTube of Facebook. Met onze hulp kun je de juiste influencer vinden om je influencer marketingcampagne succesvol te maken.
Als betrouwbare partner adviseren, selecteren en plaatsen wij influencers voor u binnen Frankfurt of zelfs landelijk. Ons doel is niet alleen om een succesvolle influencercampagne voor u op te zetten, maar ook om langdurige relaties met u op te bouwen om in de toekomst effectieve marketingstrategieën te ontwikkelen en te optimaliseren. Profiteer van ons netwerk in Frankfurt!
Testrijden in een elektrische auto, nieuwe sneakers in modewinkels, reizen naar de Malediven, rijden in een sportwagen in de woestijn van Dubai of influencer events voor merken, we hebben het allemaal meegemaakt!
Wij richten ons op prestaties, en dat is in jouw voordeel! Hoewel naamsbekendheid een goed begin is, is het alleen niet doorslaggevend voor het succes van je merk. Uiteindelijk hangen je verkoopcijfers voor 98% af van het succes van je influencer campagne. Wij zorgen voor de implementatie, rapportage en prestaties van je campagne! Onze uitgebreide kennis en ervaring is gebaseerd op de succesvolle uitvoering van meer dan 100 campagnes die we hebben ontworpen en uitgevoerd met onze eigen influencer managers en vele bekende grote namen op Instagram, TikTok & Co.
Vind beïnvloeders voor campagne
We kijken uit naar uw aanvraag!
- TikTok, Instagram, YouTube of Facebook
- Content Creator uit Frankfurt en het hele land
- 100+ klanten en campagnes sinds 2017
- Voorselectie, selectie en briefings voor beïnvloeders
- Prestatiegerichtheid in alle campagnes
- Onze contactpersonen: Contact
Stephan M. Czaja
Eigenaar | CM Modellen
Ontwerper, Marketing, Rapportage
Schoonheid, parfum, mode, eten of interieur, influencer marketing heeft een extreme invloed op aankoopbeslissingen. “50,7 procent van de volgers van influencers heeft geadverteerde producten één of meerdere keren gekocht” (agof, Kölnmesse), natuurlijk ook in Frankfurt. Daarom hebben velen in [jaar] vertrouwen in influencer marketing als strategie en ook in ons en ons werk achter de schermen.
“Waarom meer dan 100 klanten ons vertrouwen”
Het begon allemaal met de eerste campagnes en opdrachten. Vandaag de dag hebben we al meer dan 100 klanten en campagnes, waarvan vele in Frankfurt, waarvan we sommige samen met onze klanten hebben ontwikkeld.
Tip! Met ons gespecialiseerde social media- en performance marketingbureau beheren we ook uitgebreidere performance campagnes voor onze klanten, met hogere adspends. Waarom? Op deze manier bereiken we 1) de community van de influencer en met de campagnedata 2) extra vergelijkbare mensen! Het zogenaamde look-a-like publiek. Welkom bij Influencer Marketing [jaar]!
Hier zijn de top 3 redenen waarom al meer dan 100 klanten op ons vertrouwen:
- Ondersteuning van implementatie tot evaluatie
- Ervaring met campagnes en evenementen
- Scouting talent / trend / inhoud
Doe een rondleiding! De onze:
Invloedrijke marketing Frankfurt
Influencer Marketing -Influencers hebben een immens aantal volgers op hun kanalen. In vergelijking daarmee bereiken merkkanalen slechts een fractie van de mensen die influencers kunnen aanspreken. Wie wil er immers pure reclame zien? Vooral in de bruisende metropool Frankfurt is het belangrijk om authentiek en geloofwaardig over te komen om de aandacht van de veeleisende doelgroep te trekken.
Influencers kunnen een loyale aanhang opbouwen die hen vertrouwt en hen ziet als een betrouwbare bron van informatie en aanbeveling. Vaak hebben influencers een specifieke niche of doelgroep die hen volgt. Als bedrijven met influencers werken, kunnen ze hun bereik vergroten en hun publiek specifiek aanspreken.
Met de juiste strategie wordt het bereik ook omgezet naar het gewenste doel. Dit kan informatie zijn, ticketverkopers, online winkels.
- CM Schepper in beheer
- Samenwerking met externe makers
- Voor het beste resultaat!
Voordelen van Influencer Marketing
Voor- en nadelen, een van de belangrijkste vragen als het gaat om influencer marketing. Laten we de cijfers laten spreken! Hier in een recent onderzoek van de Arbeitsgemeinschaft Online Forschung (agof) en Kölnmesse.
“50,7 procent van de volgers van influencers heeft één of meerdere keren gepromote producten gekocht”.
Zoals je kunt zien, heeft influencer marketing zich een plaats verworven in de online marketingmix en is het een “natuurlijk” onderdeel van veel succesvolle campagnes als het gaat om het aanspreken van doelgroepen en potentiële klanten.
We kijken uit naar je project in Frankfurt!
Doe een rondleiding! De onze:
Beheer van beïnvloeders
Influencer Management – Als modelmanagers zijn we gespecialiseerd in influencer management en staan we dichter bij de industrie dan wie dan ook in Frankfurt am Main. Wij zorgen voor de planning vooraf, briefings, contracten, campagnes, gebruiksrechten en reismanagement. Met de extra knowhow van onze Social Division beheren we ook selectief contentmakers. Het grote voordeel voor u is ons bestaande netwerk van nationale en internationale merken, reclame-, communicatie- en PR-bureaus, waarvan vele gevestigd zijn in de metropool Frankfurt.
Als influencer heb je de vrijheid om je eigen ding te doen terwijl wij op de achtergrond voor je werken als je management. Natuurlijk zijn we er altijd om je te helpen en te adviseren als je iemand nodig hebt om mee te praten of over na te denken. Ons belangrijkste werk voor jou is het selecteren van contactaanvragen, het voeren van eerste gesprekken, het voeren van vooronderhandelingen en briefings en het afronden van definitieve onderhandelingen en contracten. We zorgen ook voor de juiste gebruiksrechten (tijd, ruimte, medium), de kerncijfers voor onze klanten en de hele betalingsstroom om ervoor te zorgen dat je elke factuur op tijd en correct ontvangt.
Je voordelen als maker bij CM:
- Wij zijn uw frontoffice: Wij stellen u actief voor aan onze klanten in Frankfurt
- Wij zijn uw backoffice: eerste gesprekken, onderhandelingen tot reisboekingen
- Bij ons blijf je flexibel, vrij en onafhankelijk: Wees jezelf!
Lees hier nog meer over ons:
Implementatie: van plan tot campagne
Succesvolle implementatie – Een influencercampagne wordt meestal in verschillende stappen opgezet. Eerst worden de relevante influencers die passen bij het merk en de doelgroep onderzocht en geselecteerd. Vervolgens worden er onderhandelingen gevoerd met de influencers om de voorwaarden van de samenwerking te verduidelijken.
Lokaal of supraregionaal: Strategie
Belangrijk in de doelstelling: adverteer uw bedrijf in Frankfurt met een verzorgingsgebied of supraregionaal, bijvoorbeeld voor uw e-commerce. Tip! Met extra advertenties (reclame) kunnen we je doelgroep ook precies bereiken binnen een straal van X kilometer. In het voorbeeld: Alleen het stadsgebied van Frankfurt:
Als het concept er eenmaal is, is het tijd om de postings te maken. Deze moeten voldoen aan zowel de behoeften van het merk als de wensen van de influencers. Samen met de creatieven wordt de inhoud gecoördineerd en goedgekeurd.
Zodra de berichten zijn gepubliceerd, begint de rapportage. Hier worden de prestatie-indicatoren continu gecontroleerd om het succes van de campagne te meten en zo nodig bij te sturen. De samenwerking met de beïnvloeders wordt ook geëvalueerd om waardevolle inzichten te krijgen voor toekomstige campagnes.
Campagne checklist
Zo werkt een campagne meestal:
- Frequente eerste gesprekken: Hoe
- Selectie van beïnvloeders
- Onderhandeling, contracten
- Creatives voor berichten en briefings
- Reisplanning
- Kerncijfers en rapportage
Rapportage: succes van een campagne
Kerncijfers en rapportage – Een goede rapportage van influencer marketing voor klanten moet verschillende kerncijfers bevatten die het succes van de campagne meten en de bereikte impact op de doelgroep laten zien. Deze omvatten:
Bereik: Hoeveel mensen hebben de berichten gezien? Betrokkenheid: Hoeveel gebruikers hebben interactie gehad met de berichten (vind ik leuk, commentaar, delen)? Conversies: Hoeveel gebruikers hebben een actie ondernomen als gevolg van de campagne (bijv. kopen, aanmelden, downloaden)? Voor de meesten is dit het belangrijkste aspect van het meten van het succes van een influencercampagne:
ROI: Hoeveel inkomsten heeft de campagne gegenereerd in verhouding tot de kosten?
Ook:
Sentimentanalyse: Hoe reageerde de doelgroep op de campagne (positief, neutraal of negatief)?
Merkbekendheid: Hoe is de merkbekendheid verbeterd als gevolg van de campagne? Influencer prestaties: Hoe hebben de individuele influencers gepresteerd binnen de campagne?
Onze referenties
Klanten & campagnes – Testrijden in een elektrische auto, nieuwe sneakers in fashion retail, reizen naar de Malediven, rijden in een sportwagen in de woestijn van Dubai of influencer events voor merken, we hebben het allemaal meegemaakt!
Binnenkort hier! Tot die tijd kun je geselecteerde referenties vinden op ons social media agentschap:
Sectoren en gebieden
Branches – We bestrijken verschillende branches en sectoren, zoals je misschien al hebt gezien bij de klanten en referenties. Typische boekingen zijn bijvoorbeeld: