Gezichtsuitdrukkingen – expressiviteit van modellen

Gezichtsuitdrukkingen en uw vaardigheid om ze te gebruiken bepalen uw kansen op succes op lange termijn. Als je campagnes of reclamespotjes maakt, moet je je gezichtsuitdrukkingen onder de knie hebben. Gezichtsuitdrukkingen zijn zo cruciaal omdat fotoshoots steeds diverser worden en omdat uw gezichtsuitdrukking een doorslaggevend criterium is voor latere reclame en verkoop. Afhankelijk van hoe je mensen vangt met je blik en welke emoties je overbrengt met je uiterlijk, wordt een product meer of minder succesvol.

PS > Als je nog een nieuw model bent en net begint, zijn je gezichtsuitdrukkingen nog niet erg uitgesproken. Maar maak je daar geen zorgen over! Vooral bij nieuwe gezichten werkt het pop-achtige uiterlijk heel goed op foto’s. Als je eenmaal tien of vijftien verschillende fotoshoots hebt gehad met fotografen en klanten, zul je steeds meer leren en op een gegeven moment zul je je gezichtsuitdrukkingen tijdens shoots steeds beter beheersen en verschillende emoties perfect beheersen, zodat je ze als het ware met een druk op de knop direct kunt oproepen.

Terug naar overzicht > Word model

Model boek

Modellenwerk en model worden – nu in de boekhandel

Op Amazon > The Model Book

  • Mentale kracht als model
  • Vind het perfecte modellenbureau
  • Toepassing agentschap
  • Model bouwen map
  • Test shoots met fotografen
  • Gietstukken en e-gietstukken
  • Fotoshoots
  • Showroom, modeshow en handelsbeurs
  • Reclames
  • Schoonheidstips voor modellen
  • Gezond leven
  • Modegeschiedenis
  • Haute Couture en Pret-a-Porter
  • Modelleren in het buitenland
  • Kopen > Het Modellenboek