Cliché Magazine

Cliché Magazine is een digitaal modetijdschrift met meer dan 600.000 lezers per nummer. Cliché richt zich op mode, muziek, lifestyle, entertainment en cultuur en publiceert sinds 2009 maandelijks online magazines. Het tijdschrift is opgericht en gevestigd in Las Vegas en Los Angeles en is uitsluitend beschikbaar op digitale platforms. Natuurlijk kunt u alle belangrijke informatie ook online vinden. Hier vindt u de populairste modetijdschriften.

Justin Baldoni voor Chliché Magazine:

De geschiedenis van het merk

Het blad werd opgericht door voormalig hoofdredacteur Jeremy Fall en ging op 1 juni 2009 in première. Fall richtte Cliché op 18-jarige leeftijd op, aanvankelijk als een nevenproject tijdens zijn werk als evenementenproducent. Volgens Fall bereikte het tijdschrift in december 2009 1 miljoen unieke views. Op 1 juni 2011 werd het blad, na een onderbreking van een jaar, opnieuw gelanceerd in een nieuw formaat waarin audio- en videofragmenten konden worden opgenomen. Hoofdfotograaf Dirk Mai produceert cover editorials en andere exclusieve content voor het magazine. In december 2011 werd Richard Corbett de nieuwe eigenaar van Cliché en nam Megan Portorreal het stokje over als hoofdredacteur van het blad. In oktober 2012 trad Wilson Greene toe tot het Cliché-team als managing partner. Hij is verantwoordelijk voor het beheer van de dagelijkse activiteiten en de strategische richting van het bedrijf.

Katherine McNamara achter de schermen:

Hier is een cover van Cliché Magazine: