Ella wordt de allereerste virtuele makelaar: GetKey met VR

Nadat we onze Ella al in twee reclamecampagnes konden zien, onder andere vorige week in de nieuwe campagne van Buffalo London, begint ze nu voor het eerst in een totaal nieuwe branche: de vastgoedsector. Voor een groot portaal geeft Ella nu virtueel advies en stelt zij ook nieuwe eigendommen van hoge kwaliteit voor. We wilden je een kleine, allereerste video laten zien.

Virtuele modellen, digitale avatars, onroerend goed, makelaar, onroerend goed portaal, huis, appartement, marketing, reclame, digitale transformatie, voorbeeld, video

Leef mooier! Nu met Ella (VR)

Ella’s nieuwe job was zeer uitdagend, want voor de eerste keer spreekt ons virtueel model. Als u onze blog al een tijdje leest, weet u dat de ontwikkeling al meer dan een jaar aan de gang is. Er zit dus echt veel gedetailleerd werk achter. Daarom zijn we des te trotser dat Ella nu de volgende stap zet en “simpel gezegd”, niet langer alleen fotomodel is, maar nu ook werkt voor een echt groot, gerenoveerd onroerend goed portaal. Een compleet nieuwe uitdaging voor ons hele VR team. De allereerste, kleine snippets zijn een paar uur geleden gepubliceerd op GetKey, direct op de homepage. Dus alle bezoekers van het onroerend goed portaal zullen eerst onze Ella ontmoeten!

Vastgoed presenteren met VR-modellen

Bron: GetKey

Virtuele realiteit in reclame

Het begon allemaal in het begin van 2021, sindsdien was er de eerste reclamespot met Ella voor een voedingsbedrijf. Toen kwam de eerste grote modeshow met MarcCain op de Berlijnse modeweek. Onze Zoe (VR) en 3 andere avatars, exclusief voor Marc Cain gemaakt, waren er. Samen met 8 echte modellen presenteerden zij de nieuwe herfst-wintercollectie voor vrouwen.

Vorige week is de tweede campagne met Ella uitgekomen! Buffalo Shoes, of liever Buffalo London, is echt een begrip, slechts enkele schoenmerken hebben zo’n internationale reputatie. De campagne liep onder het motto “Diversiteit”, de naam “Bolder than ever”. 5 absoluut verschillende modellen, verhalen en karakters!

Nu nemen we de volgende stap, na de eerste video’s, in de eerste grote virtuele modeshow, de eerste grote campagne, wordt nu de presentatie en het stemgedeelte toegevoegd. Samen met Zoe01 (Israël) willen we de reclamemarkt tegen 2030 veranderen!

Wij geloven dat de wereld er in 2030 anders uit zal zien dan nu. Nog digitaler, nog virtueler – met elke dag die voorbijgaat, wordt de virtuele wereld reëler voor ons.

Bron: GetKey