Ontdekken: CM x CREATOR
Beïnvloeder in Stuttgart: Agentschap
Stuttgart – de onderschatte metropool van Duitsland! Als influencer agency ondersteunen we je graag bij het vinden van de beste content creators voor je influencer campagne in Stuttgart.
In de huidige digitale wereld zijn influencers onmisbaar op sociale mediaplatforms zoals TikTok, Instagram, YouTube en Facebook. Met onze ondersteuning kunt u de juiste influencer vinden om uw influencer marketingcampagne succesvol uit te voeren.
Als betrouwbare partner adviseren, selecteren en verwijzen we voor u door, zowel in Stuttgart als in het hele land. Ons doel is niet alleen om een succesvolle influencer-campagne voor je op te zetten, maar ook om langdurige relaties op te bouwen om samen toekomstige effectieve marketingstrategieën te ontwikkelen en te optimaliseren. Maak gebruik van ons netwerk in Stuttgart en profiteer van onze ervaring!
Testrijden in een elektrische auto, nieuwe sneakers in modewinkels, reizen naar de Malediven, rijden in een sportwagen in de woestijn van Dubai of influencer events voor merken, we hebben het allemaal meegemaakt!
Als influencerbureau richten we ons op het denken over je influencercampagne vanuit het oogpunt van prestaties, omdat uiteindelijk het verkoopsucces van je winkel of online shop in Stuttgart op de voorgrond staat. Naamsbekendheid is belangrijk, maar uiteindelijk zijn het de verkoopcijfers die het succes van een campagne bepalen.
Bij ons ben je in de beste handen, niet alleen wat betreft implementatie en rapportage, maar ook wat betreft prestaties. We hebben uitgebreide knowhow en jarenlange ervaring met meer dan 100 klantcampagnes waarin we succesvol hebben samengewerkt met onze makers op het gebied van influencer management. Daarbij hebben we ook samengewerkt met vele grote namen van Instagram, TikTok en Co. Met onze ondersteuning wordt jouw influencer campagne een doorslaand succes.
Vind beïnvloeders voor campagne
We kijken uit naar uw aanvraag!
- TikTok, Instagram, YouTube of Facebook
- Content Creator uit Stuttgart en het hele land
- 100+ klanten en campagnes sinds 2017
- Voorselectie, selectie en briefings voor beïnvloeders
- Prestatiegerichtheid in alle campagnes
- Onze contactpersonen: Contact
Stephan M. Czaja
Eigenaar | CM Modellen
Ontwerper, Marketing, Rapportage
Influencer marketing heeft een enorme invloed op aankoopbeslissingen op het gebied van beauty, parfum, mode, eten en interieur, ook in Stuttgart. Volgens een onderzoek van de Arbeitsgemeinschaft Online Forschung (agof) heeft 50,7 procent van de volgers van influencers al geadverteerde producten gekocht. Daarom vertrouwen veel bedrijven in [jaar] op influencer marketing als strategie en op ons en ons werk achter de schermen.
“Waarom meer dan 100 klanten ons vertrouwen”
We zijn enige tijd geleden begonnen met het opbouwen van onze expertise in influencer marketing met onze eerste campagnes en opdrachten. Vandaag de dag hebben we al meer dan 100 klanten en campagnes, waarvan vele in Stuttgart. Sommige van deze campagnes hebben we zelfs samen met onze klanten ontwikkeld.
Tip: Als gespecialiseerd social media- en performance marketingbureau beheren we ook uitgebreidere performance campagnes voor onze klanten, met hogere adspends. Op deze manier bereiken we niet alleen de community van de influencer, maar kunnen we met de campagnedata ook extra vergelijkbare mensen targeten, het zogenaamde look-a-like publiek. Welkom in de wereld van influencer marketing in [jaar]!
Hier zijn de top 3 redenen waarom al meer dan 100 klanten op ons vertrouwen:
- Ondersteuning van implementatie tot evaluatie
- Ervaring met campagnes en evenementen
- Scouting talent / trend / inhoud
Doe een rondleiding! De onze:
Stuttgart: Invloedmarketing
Influencer Marketing – Influencers zijn de sleutel tot marketingsucces! Terwijl merkkanalen slechts een fractie bereiken van de mensen die influencers op hun kanalen hebben, genieten influencers van een loyale aanhang die hen vertrouwt en hen ziet als een geloofwaardige bron van informatie en aanbevelingen. Bovendien hebben beïnvloeders vaak een specifieke niche of doelgroep die hen volgt – een kans van onschatbare waarde voor bedrijven om hun bereik te vergroten en hun publiek gericht te benaderen.
En het beste deel? Met de juiste strategie en samenwerking met externe makers kun je niet alleen je bereik vergroten, maar ook het gewenste doel bereiken, of het nu gaat om informatie, ticketverkoop of online winkelaankopen.
- CM Schepper in beheer
- Samenwerking met externe makers
- Voor het beste resultaat!
Voordelen van Influencer Marketing
Voor- en nadelen, een van de belangrijkste vragen als het gaat om influencer marketing. Laten we de cijfers laten spreken! Hier in een recent onderzoek van de Arbeitsgemeinschaft Online Forschung (agof) en Kölnmesse.
“50,7 procent van de volgers van influencers heeft één of meerdere keren gepromote producten gekocht”.
Zoals je kunt zien, heeft influencer marketing zich een plaats verworven in de online marketingmix en is het een “natuurlijk” onderdeel van veel succesvolle campagnes als het gaat om het aanspreken van doelgroepen en potentiële klanten.
We kijken uit naar je project in Stuttgart!
Doe een rondleiding! De onze:
Beheer van beïnvloeders
Influencer Management – Als modelmanagers staan we dichter bij influencer management dan wie dan ook: planning vooraf, briefings, contracten, campagnes, gebruiksrechten, reismanagement. Met de extra knowhow van onze social divisie beheren we ook selectief content creators. Het grote voordeel voor u is ons bestaande netwerk van nationale merken, internationale merken, de vele reclamebureaus, communicatiebureaus, PR-bureaus en nog veel meer die tot onze klanten behoren.
Doe je ding! Als management staan we achter je, maar je bent vrij om te beslissen welke paden je wilt bewandelen. Natuurlijk staan we altijd klaar met advies als je ergens met iemand over wilt praten of nadenken. Ons primaire werk voor jou: contactaanvragen selecteren, eerste gesprekken voeren, vooronderhandelingen, briefings, eindonderhandelingen, contracten, we zorgen voor de juiste gebruiksrechten (tijd, ruimte, medium), maar ook voor kengetallen voor klanten en de hele betalingsstroom, zodat elke factuur gegarandeerd bij jou terechtkomt.
Je voordelen als maker bij CM:
- Wij zijn uw frontoffice: we stellen u actief voor aan onze klanten
- Wij zijn uw backoffice: eerste gesprekken, onderhandelingen tot reisboekingen
- Bij ons blijf je flexibel, vrij en onafhankelijk: Wees jezelf!
Lees hier nog meer over ons:
Implementatie: van plan tot campagne
Een succesvolle influencer campagne bestaat meestal uit verschillende stappen. Eerst is het belangrijk om relevante influencers te onderzoeken en te selecteren die passen bij het merk en de doelgroep. De volgende stap is het onderhandelen over de samenwerkingsvoorwaarden met de influencers om een succesvolle implementatie van de campagne te garanderen.
Lokaal of supraregionaal: Strategie
Stel duidelijke doelen voor uw reclamecampagne in Stuttgart en bepaal of u uw bedrijf lokaal of nationaal wilt adverteren, bijvoorbeeld voor uw e-commerce. Om uw doelgroep precies te bereiken, kunnen we werken met gerichte advertenties en deze uitlijnen binnen X kilometer van uw bedrijf.
Als je bijvoorbeeld alleen het stadsgebied van Stuttgart wilt bestrijken, kunnen we ervoor zorgen dat je advertenties alleen zichtbaar zijn voor mensen in dat gebied. Op deze manier kun je ervoor zorgen dat je advertentiecampagne de juiste doelgroep bereikt en je het gewenste succes oplevert.
Als het concept er eenmaal is, is het tijd om de postings te maken. Deze moeten voldoen aan zowel de behoeften van het merk als de wensen van de influencers. Samen met de creatieven wordt de inhoud gecoördineerd en goedgekeurd.
Zodra de berichten zijn gepubliceerd, begint de rapportage. Hier worden de prestatie-indicatoren continu gecontroleerd om het succes van de campagne te meten en zo nodig bij te sturen. De samenwerking met de beïnvloeders wordt ook geëvalueerd om waardevolle inzichten te krijgen voor toekomstige campagnes.
Campagne checklist
Zo werkt een campagne meestal:
- Frequente eerste gesprekken: Hoe
- Selectie van beïnvloeders
- Onderhandeling, contracten
- Creatives voor berichten en briefings
- Reisplanning
- Kerncijfers en rapportage
Rapportage: succes van een campagne
Kerncijfers en rapportage – Een goed rapport over influencer marketing voor klanten moet verschillende kerncijfers bevatten die het succes van de campagne meten en de bereikte impact op de doelgroep laten zien. Deze omvatten:
Bereik: Hoeveel mensen hebben de berichten gezien? Betrokkenheid: Hoeveel gebruikers hebben interactie gehad met de berichten (vind ik leuk, commentaar, delen)? Conversies: Hoeveel gebruikers hebben een actie ondernomen als gevolg van de campagne (bijv. kopen, aanmelden, downloaden)? Voor de meesten is dit het belangrijkste aspect van het meten van het succes van een influencercampagne:
ROI: Hoeveel inkomsten heeft de campagne gegenereerd in verhouding tot de kosten?
Ook:
Sentimentanalyse: Hoe reageerde de doelgroep op de campagne (positief, neutraal of negatief)?
Merkbekendheid: Hoe is de merkbekendheid verbeterd als gevolg van de campagne? Influencer prestaties: Hoe hebben de individuele influencers gepresteerd binnen de campagne?
Onze referenties
Klanten & campagnes – Testrijden in een elektrische auto, nieuwe sneakers in fashion retail, reizen naar de Malediven, rijden in een sportwagen in de woestijn van Dubai of influencer events voor merken, we hebben het allemaal meegemaakt!
Binnenkort hier! Tot die tijd kun je geselecteerde referenties vinden op ons social media agentschap:
Sectoren en gebieden
Branches – We bestrijken verschillende branches en sectoren, zoals je misschien al hebt gezien bij de klanten en referenties. Typische boekingen zijn bijvoorbeeld: