Ontdek: CM x CREATOR

Influencer Agentschap: München

Als influencer bureau ondersteunen wij u graag bij het vinden van de perfecte content creators voor uw influencer campagne in München. Influencers zijn tegenwoordig onmisbaar op platformen als TikTok, Instagram, YouTube of Facebook. Met onze hulp kunt u de juiste influencer vinden om uw influencer marketing campagne succesvol te maken. Wij zijn een betrouwbare partner die u graag ondersteunt met advies, selectie en plaatsing binnen München of zelfs landelijk.

Testrijden in een elektrische auto, nieuwe sneakers in modewinkels, reizen naar de Malediven, rijden in een sportwagen in de woestijn van Dubai of influencer events voor merken, we hebben het allemaal meegemaakt!

Uw voordeel, denken wij vanuit prestatieoogpunt! Naamsbekendheid is goed, maar het verhoogt niet de verkoopcijfers in uw winkel in München of online shop, die uiteindelijk in 98% van de gevallen het succes van een influencer campagne bepalen. Implementatie, rapportage, prestaties, wij doen het! Onze knowhow en ervaring komt voort uit meer dan 100 klantencampagnes die we hebben ontworpen en uitgevoerd, met onze makers in Influencer Management en met vele grote namen van Instagram, TikTok & Co.

Vind beïnvloeders voor campagne

Wij kijken uit naar uw aanvraag!

  • TikTok, Instagram, YouTube of Facebook.
  • Content Creator uit München en landelijk
  • 100+ klanten en campagnes sinds 2017
  • Voorselectie, selectie en briefings voor beïnvloeders
  • Prestatiegerichtheid in alle campagnes
  • Onze contactpersonen: Contact

Inhabergeführte Modelagentur
Stephan M. Czaja
Eigenaar | CM Modellen

Schepper, Marketing, Rapportage

Schoonheid, parfum, mode, eten of interieur – influencer marketing oefent een enorme invloed uit op aankoopbeslissingen. Volgens agof, Kölnmesse, heeft 50,7 procent van de volgers van influencers al een of meer keren producten gekocht waarvoor influencers reclame maakten. Daarom hebben velen vertrouwen in influencer marketing als strategie en ook in ons en ons werk achter de schermen.

“Waarom meer dan 100 klanten ons vertrouwen”

Het begon allemaal met de eerste campagnes en opdrachten. Vandaag de dag hebben we al meer dan 100 klanten en campagnes. Vele daarvan in München, waarvan we sommige samen met onze klanten hebben ontwikkeld.

Goede tip! Ons gespecialiseerde bureau voor social media en performance marketing verzorgt niet alleen eenvoudige influencer campagnes, maar beheert ook uitgebreidere performance campagnes voor klanten met hogere adspends. Waarom? Omdat we zo niet alleen de bestaande community van de influencer kunnen bereiken, maar ook waardevolle data uit de campagne kunnen halen en een zogenaamd look-a-like publiek kunnen aanspreken. Met onze jarenlange ervaring en knowhow zijn wij in staat campagnes op maat te maken die voldoen aan de individuele behoeften en doelstellingen van onze klanten. Met deze aanpak heten wij u welkom bij Influencer Marketing!

Hier zijn de top 3 redenen waarom al meer dan 100 klanten op ons vertrouwen:

  1. Ondersteuning van uitvoering tot evaluatie
  2. Ervaring met campagnes en evenementen
  3. Talent / Trend / Content Scouting

Doe een rondleiding! Die van ons:

München

München: Influencer Marketing

Influencer Marketing – De Bascis: Influencers hebben een groot aantal volgers op hun kanalen. Merken kunnen dat ook hebben, maar merkkanalen bereiken slechts een fractie van de mensen die influencers bereiken – wie wil er “reclame” zien? Influencers hebben vaak een toegewijde aanhang die hen vertrouwt en hen ziet als een geloofwaardige bron van informatie en aanbevelingen. Deze gemeenschap is vaak gebaseerd op specifieke niches of doelgroepen, waardoor influencers waardevolle partners zijn voor bedrijven. Door samen te werken met influencers kunnen bedrijven hun bereik vergroten en hun publiek gericht benaderen – een effectieve manier om authentieke aandacht voor uw merk in München te genereren.

Als u de juiste strategie volgt, kunt u ervoor zorgen dat het bereik niet oppervlakkig blijft, maar daadwerkelijk tot de gewenste resultaten leidt. Zo kan bijvoorbeeld informatie worden verspreid, tickets worden verkocht of webshops worden bezocht.

  • CM Schepper in beheer
  • Samenwerking met externe makers
  • Voor het beste resultaat!

Voordelen van Influencer Marketing

Voor- en nadelen, een van de belangrijkste vragen als het gaat om influencer marketing. Laten we de cijfers spreken! Hier in een recente studie van de Arbeitsgemeinschaft Online Forschung (agof) en Kölnmesse.

“50,7 procent van de volgers van influencers heeft één of meerdere keren gepromote producten gekocht”.

Zoals u ziet, heeft influencer marketing zich een plaats verworven in de online marketingmix en is het een “natuurlijk” onderdeel van veel succesvolle campagnes als het gaat om het aanspreken van doelgroepen en potentiële klanten.

Wij kijken uit naar uw project uit München!

Doe een rondleiding! De onze:

Beheer van beïnvloeders

Influencer Management – Als model managers staan wij dichter bij influencer management dan wie dan ook: planning vooraf, briefings, contracten, campagnes, gebruiksrechten, travel management. Met de bijkomende knowhow van onze sociale divisie beheren we ook selectief content creators. Het grote voordeel voor u is ons bestaande netwerk van nationale merken, internationale merken, de vele reclamebureaus, communicatiebureaus, PR-bureaus en nog veel meer die tot onze klanten behoren.

Doe je ding! Als directie staan we achter je, maar je bent vrij om te beslissen welke wegen je wilt bewandelen. Natuurlijk staan wij altijd aan uw zijde met advies als u ergens met iemand over wilt praten of nadenken. Ons primaire werk voor u: selecteren van contactaanvragen, voeren van eerste gesprekken, voorbesprekingen, briefings, eindonderhandelingen, contracten, wij zorgen voor correcte gebruiksrechten (tijd, ruimte, medium), maar ook voor kengetallen voor klanten en de gehele betalingsstroom, zodat elke factuur gegarandeerd bij u aankomt.

Uw voordelen als maker bij CM:

  • Wij zijn uw front office: wij stellen u actief voor aan onze klanten
  • Wij zijn uw backoffice: eerste gesprekken, onderhandelingen tot reisboekingen
  • Bij ons blijf je flexibel, vrij en onafhankelijk: Wees jezelf!

Lees hier nog meer over ons:

  • Beheer van beïnvloeders

Campagne

Uitvoering: van plan tot campagne

Voor een succesvolle uitvoering van een influencer-campagne zijn meestal verschillende stappen nodig. De eerste stap is het onderzoeken en selecteren van relevante influencers die passen bij het merk en de doelgroep. Daarna worden onderhandelingen gevoerd met de influencers om de voorwaarden van de samenwerking te verduidelijken en te zorgen voor een soepele samenwerking.

Lokaal of supraregionaal: Strategie

Een duidelijke doelstelling is essentieel voor een succesvolle reclamecampagne in München, ongeacht of u uw bedrijf in het verzorgingsgebied of landelijk wilt adverteren – bijvoorbeeld voor uw e-commerce. Met aanvullende advertenties (reclame) is het voor ons mogelijk om uw doelgroep ook specifiek binnen een straal van X kilometer te bereiken. In dit voorbeeld zou dat betekenen dat we ons alleen richten op het stadsgebied van München:

Concept, posten, rapportage

Daarna volgt de creatie van de posts, die moeten voldoen aan de behoeften van het merk en de wensen van de influencers. Deze creatieve content wordt vervolgens afgestemd met de influencers en vrijgegeven.

Zodra de berichten live zijn gegaan, vindt de rapportage plaats. Hier worden de prestatie-indicatoren gecontroleerd om het succes van de campagne te meten en zo nodig bij te sturen. De rapportage omvat ook de evaluatie van de samenwerking met de influencers om waardevolle inzichten op te doen voor toekomstige campagnes.

Campagne checklist

Zo werkt een campagne meestal:

  • Frequente eerste gesprekken: hoe
  • Selectie van beïnvloeders
  • Onderhandelingen, contracten
  • Creatives voor berichten en briefings
  • Reisplanning
  • Kerncijfers en rapportage

Rapportage: succes van een campagne

Kerncijfers en rapportage – Een goede rapportage over influencer marketing voor klanten moet verschillende kerncijfers bevatten die het succes van de campagne meten en de bereikte impact op de doelgroep laten zien. Deze omvatten:

Bereik: Hoeveel mensen hebben de berichten gezien? Betrokkenheid: Hoeveel gebruikers hebben interactie gehad met de berichten (likes, commentaar, delen)? Conversies: Hoeveel gebruikers hebben een actie ondernomen als gevolg van de campagne (bijv. aankoop, inschrijving, download)? Voor de meesten is dit het belangrijkste aspect van het meten van het succes van een influencer-campagne:

ROI: Hoeveel inkomsten heeft de campagne opgeleverd in verhouding tot de kosten?

Ook:

Sentimentanalyse: Hoe reageerde de doelgroep op de campagne (positief, neutraal of negatief)?

Merkbekendheid: Hoe is de merkbekendheid verbeterd als gevolg van de campagne? Influencer performance: Hoe hebben de individuele influencers gepresteerd binnen de campagne?

Klanten

Onze referenties

Klanten & Campagnes – Het testen van een elektrische auto, nieuwe sneakers in fashion retail, reizen naar de Malediven, rijden in een sportwagen in de woestijn van Dubai of influencer events voor merken, we hebben het allemaal meegemaakt!

Binnenkort hier! Tot die tijd kunt u geselecteerde referenties vinden op ons social media agentschap:

Sectoren en gebieden

Branches – Wij bestrijken diverse branches en sectoren, zoals u wellicht al heeft gezien bij de klanten en referenties. Typische boekingen zijn bijvoorbeeld:

  • Schoonheid
  • Parfum
  • Mode
  • Voedsel
  • Interieur