“Virtuele beïnvloeders: de toekomst van morgen?” – Eerste tijdschriftartikel in Duitsland
Eerste modebladartikel over onze digitale modellen – Zoe en Ella met de grote Insta-sterren, in één magazine! Nu in het nieuwe nummer, onder andere interviews met Sarina Nowak (Curvy Model), Kasia Lenhardt en coverstory met Louisa Mazzurana. FIV Magazine (Issue #6), de eerste Duitstalige reportage over onze digitale avatars Zoe & Ella.
FIV Magazine: “Virtuele beïnvloeders: de toekomst van morgen?”
Kunstmatige avatars, inlfuencers, noem maar op, een hot topic in de reclame, vooral voor innovatieve bedrijven en first movers (d.w.z. bedrijven die als eerste nieuwe ideeën oppikken. “Virtuele beïnvloeders: de toekomst van morgen?” – U kunt het e-magazine gratis online lezen:
CM Models is het eerste modellenbureau in Europa met virtuele influencers. Exclusief en nieuw! Voor velen zijn virtuele of digitale influencers iets totaal nieuws. Vooral voor marketing strategieën. Internationale voorbeelden zoals Lil Miquela tonen aan dat het voor mensen nauwelijks uitmaakt of de ster op Instagram “echt” is. Wat is “echt” op Instagram? De virtuele en de reële wereld vermengen zich meer en meer. In plaats van klassieke marketingmethoden (tv, billboards) stappen steeds meer merken over op moderne marketingmethoden zoals sociale marketing en nog specifieker influencer marketing.