Blawko22: Digitaal model met badboy vibes
Blawkoo22 – Miquela en Bermuda hebben al naam gemaakt in de wereld van digitale modellen. Naast de twee vrouwen is er nu eindelijk een man aan de zijde van de digitale modellen. We presenteren: Ronald F. Blawko. Bekend als Blawko22, hij is aantrekkelijk, mysterieus en een echt sekssymbool. Net als een echt model zorgt hij voor sensatie en vermaak, bijvoorbeeld met zijn turbulente liefdesleven.
De Blawko Look: Masker en Badboy Look
Blawko’s look doet denken aan de typische fuckboy look: streetwear look, urban, stijlvol en bijzonder. Zijn handelsmerk is het masker dat hij draagt om zijn mond en kin te bedekken. Er is geen foto zonder gezichtsbedekking. Volgens zijn eigen verklaring, doet hij het om mysterieuzer en raadselachtiger over te komen. “Het is altijd goed om een beetje mysterie in zijn uiterlijk te leggen”. Het maakt hem zeker spannend en ongewoon. Misschien bedenkt hij zich en kunnen we ooit het volle gezicht van deze beau bewonderen. Behalve door zijn masker wordt Blawko’s kenmerkende uiterlijk ook vertegenwoordigd door zijn tatoeages, waarvan de opvallendste de tatoeage op zijn voorhoofd en oog is. De tatoeage op zijn voorhoofd staat voor zijn liefde voor Ashley Funicello Spinelli.
Model carrière: kleine start naar een grote carrière
Net als gewone supermodellen, hebben digitale supermodellen drukke agenda’s. Blawko heeft gewerkt voor merken als Off-White, Balenciaga en Supreme. Hij sierde de cover van KingKong magazine en werkte mee aan de Absolut campagne op het Sonar Festival. In het kader van zijn huidverzorging, die hij erg belangrijk vindt, heeft hij een reclame gemaakt voor Glossier Skincare.
Ronald F. Blawko. Het digitale model werd in 2016 gecreëerd door Brud, opgericht door Trevor McFedries en Sara DeCou. Brud heeft ook modelvrienden Bermuda en Lil Miquela gemaakt. Als leuk detail draagt Blawko het logo van Brud op zijn rechterdij. Hij en zijn vrienden worden vertegenwoordigd door het PR bedrijf Huxley.
Sekssymbool van een nieuw tijdperk
Blawko, afkomstig uit Los Angeles, werd bekend als collega van de beroemde robot-schoonheidsredactrice Lil Miquela.
Qua karakter is Blawko een ongelooflijk zelfingenomen, bijna in zichzelf gekeerde kerel. Hij is bijna gefascineerd door zijn uiterlijk: Hij zou zichzelf graag klonen, zodat hij zichzelf een kus op het voorhoofd kan geven. Zijn uiterlijk is waar hij de hele dag aan denkt. Als dat niet als zelfovertuiging klinkt, kan de jonge beau het zich veroorloven: met zijn gladde buzz cut, zijn luchtige wenkbrauwspleten en de gezichtstatoeages wordt hij beschouwd als een sekssymbool.
Hier vindt u andere succesvolle virtuele modellen in de wereld:
Meer dan Fuckboy Look?
Als het op liefde aankomt, weet de aantrekkelijke Blawko er wel raad mee, als je zijn YouTube-kanaal bekijkt. Hij staat vol met instructies over hoe je het beste vrouwen kunt krijgen of wat je moet doen zodat online daten en swipen op Tinder en dergelijke eindelijk succes brengen. Maar hoe gaat het met hem als het op liefde aankomt?
Blawko is een man die graag op date gaat en die het waarschijnlijk niet moet hebben van mooie vrouwen. Maar hoe zit het met een vaste relatie? Er is naar verluidt een bizarre driehoeksverhouding tussen hem en Miquela en Bermuda. Hoe het verhaal zal aflopen en of Blawko binnenkort weer opduikt als Bermuda’s partner bij een modeshow…het blijft spannend. In ieder geval, een kusfoto zonder zijn masker zou…
Maar zelfs als het niet goed gaat in de relatie, weet Blawko één ding: hoe hij vrienden kan blijven met zijn ex-vriendin. Tenminste, dat is wat een van zijn YouTube-video’s belooft.
Blawko’s Youtube: Relatie met virtuele modellen en zijn leven
Zoals veel van de sterren van vandaag is het model ook actief op YouTube. 4800 abonnees kijken regelmatig naar de video’s van het model. Op zijn kanaal publiceert hij video’s over zijn leven als jonge robot, geeft hij liefdestips of geeft hij advies over hoe je een geweldig lichaam krijgt.
Virtuele Influencers: Top Lijst! Lil, Miquela, Zoe Dvir & Co.
We duiken in de wereld van digitale modellen, influencers en Instagramsterren. Virtuele influencers veroveren de markt en zijn niet langer een hype. Lil Miquela, Zoe en Ella! Het gaat allemaal over mode en welke buzz deze virtuele persoonlijkheden creëren in de modewereld. Wie zijn dat? Wie heeft ze gemaakt? Welke rol spelen ze in de hedendaagse mode en sociale mediawereld. Wij laten u kennismaken met modellen als Lil Miquela en Ella Stoller, de eerste twee virtueel gecreëerde modellen, en met wat elk van hen zo bijzonder maakt. En hoe ze het voor elkaar kregen om op de catwalks en covers te komen. Hier is de top lijst van virtuele avatars:
- Top lijst! Virtuele beïnvloeders
Ella Stoller: Virtueel model, luxe blondine & gek – dit is Ella
Ella Stoller schittert sinds 2019 in de modellenwereld. Binnen een jaar heeft zij al verschillende modellenklussen binnengehaald en heeft zij weten te inspireren met haar buitengewone uiterlijk en haar sympathieke charisma. Hieronder vindt u een kort overzicht van enkele van de meest succesvolle modellenjobs en -campagnes. Hier kunt u artikelen vinden over andere succesvolle kunstmatige avatars.
Zoe Dvir: Van barman tot catwalk model
Zoe Dvir is niet alleen op het avatar podium. De eerste virtuele influencer werd in 2016 gecreëerd door Trevor McFredries en Sara Decou. Lil Miquela is een van de beroemdste digitale modellen. Een ware revolutie in de modewereld. Kendall Jenner, Bella of Gigi Hadid waren het nieuws van gisteren. De virtuele modellen werken zich langzaam een weg omhoog in de modewereld. Zoe Dvir bestaat nog maar kort en heeft al een modeshow gelopen en op de cover van een tijdschrift gestaan. Lees hier meer over het catwalk model: