Naam modellenbureau: Hoe kom je op de naam CM Models?

Hoe ben je eigenlijk op de naam van je modellenbureau gekomen? Of het nu bij fotoshoots voor online shops en lookbooks is, of in promotievideo’s, heel vaak krijgen onze managers en natuurlijk nog vaker onze modellen de vraag, hoe zijn jullie op de naam van jullie modellenbureau gekomen?

Onze oprichter en eigenaar was zeer technisch onderlegd, zelfs voordat hij CM Models oprichtte. Door zijn vele jaren in reclame en marketing kwam hij uiteindelijk terecht op het vrije domein cmmodels.com – de perfecte combinatie voor een moderne nerd en oprichter van een bedrijf. In 2014 werd het domein gekocht, vervolgens in 2015 het bedrijf en uiteindelijk officieel opgericht. Sindsdien hebben wij ons zeer goed ontwikkeld en mooie referenties verzameld, waarmee wij nu verder de toekomst in gaan!

Hoge mode

Als high fashion modellenbureau richt CM Models zich op de modemarkt en internationale modelplaatsing. Hoe internationaler en ervarener de modellen zijn, hoe beter de prestaties. Daarom gaan we verder in de richting van Haut Couture en Pret a Porter met ons modellenbureau CM Models, waarbij we CM en Xo splitsen. Met onze modellen en ervaring uit landen als Milaan, Parijs, Londen en steden als Los Angeles en Tokio kunnen wij onze nationale klanten garanderen dat er bij fotoshoots en video-opnamen altijd eersteklas resultaten worden geboekt.

Reclame

Mode, smartphones, reizen, juwelen, de hele wereld van Commerciële Modellen is zo divers! Wij bieden onze cliënten een portefeuille op maat. Zodat u zich volledig kunt richten op de selectie en keuze van modellen om het perfecte model te vinden voor de volgende reclamespot, of de volgende fotoshoot, voor grote billboards. We hebben ook een sterke focus op influencer marketing, zoals hierboven vermeld in samenwerking met ons social media bureau. Met onze partners hebben we al meer dan 6,5 miljoen impressies bereikt in slechts één dag. Aangezien we veel verzoeken krijgen van onze klanten om te zien of we hen ook kunnen helpen op het gebied van influencer marketing met onze naam, hebben we meer en meer expertise verworven. Dit komt ten goede aan onze klanten, maar ook aan onze modellen en natuurlijk aan opkomende bloggers.