Influencer Marketing: Inzichten van Social Media Agency!

Profiteer van ons uitstekende netwerk! Als influencer agency richtten we ons al vroeg op Instagram-influencers. Van modelabels tot bedrijven: Influencer marketing biedt een bereik dat andere media nauwelijks bereiken. Met meer dan 7.000.000 impressies tot nu toe, een van onze grootste projecten: De Sport Influencer Award met 15+ influencers. Wilt u adverteren op Instagram? Stuur ons uw campagnegegevens! Wist je dat? CM Models is het eerste agentschap in Europa met virtuele influencers! Lees hier meer over virtuele beïnvloeders.

Influencer & Blogger boeken voor mode, reizen en meer

Social media management speelt een belangrijke rol in elke moderne mediaplanning voor nieuwe projecten, producten en merken. Hier bereiken bedrijven de juiste contacten rechtstreeks en zonder veel verspilling. Modellen, bloggers, zij zijn beïnvloeders en brengen merken naar hun doelgroep. Voor elk marketingbedrijf is de slimme keuze van kanalen, mensen en productplaatsingen dan ook de garantie voor economisch succes. Wie tegenwoordig een keuze maakt tussen de verschillende sociale netwerken heeft niet alleen de keuze tussen één of twee netwerken, vandaag concurreren er vele om de gunst van miljarden gebruikers. Tot op heden is er echter maar één onbetwiste marktleider; het grootste sociale netwerk sindsdien is Facebook, met al gauw twee miljard gebruikers. Een enorme kans voor bedrijven. Naast de industriereuzen ontstaan er steeds meer nieuwe en interessante netwerken. Echte grote spelers zijn vooral YouTube en Instagram. Opkomende netwerken zijn Pinterest en Snapchat.

Nu nieuw in onze jobadvertenties! Perfect voor carrièrestarters:

Influencer Marketing – Instagram voor Lead Generation

Influencer marketing heeft betrekking op de gerichte marketing van producten of merken door opinieleiders (influencers). Door de gerichte integratie van thematisch geschikte merchandise worden blogs en Instagramkanalen nu een gewild promotieplatform voor marketingafdelingen. Influencers zijn instrumenten van “digitale marketing”. In het jargon van de reclame-industrie, ³”influencers […] zijn de nieuwe super targets in marketing. Als multiplicatoren en opinieleiders staan zij in het middelpunt van hun eigen netwerk en zijn zij actief verbonden met anderen. Zij versterken de reputatie van een aanbieder, helpen producten, merken en diensten snel door te breken en zorgen zo voor succes”. (Paul Gillin: The New Influencers, Quill Driver, Frenso 2007).

Verslag sociale media marketing Duitsland

Ons partnerbureau Social Media One publiceert regelmatig het Social Media Report. Als socialemediabeheerder zult u de eerste aanwijzingen vinden voor de perfecte periode voor postings, relatieve redenen voor interactie (chat, nieuws, enz.). Wij hebben de belangrijkste steden hier samengevat: Berlijn, Düsseldorf, Hamburg, Keulen en München.